top of page

ערכי מורים בתקופת המגפה

אלו מאפיינים אישיים וערכים הניעו מורים ליישם חינוך מקוון באופן אפקטיבי בתקופת מגפת הקורונה? ואלו מאפייני אקלים בית ספר תמכו במאמץ זה?

ראש גדול.png
Online Teacher

בפרויקט ערכי מורים בתקופת הקורונה, שיתפנו פעולה עם ד"ר ארנון הרשקוביץ בפרויקט שמומן על ידי לשכת המדען הראשי של משרד החינוך, ועל ידי המרכז להתמודדות עם מגפות של אוניברסיטת תל אביב. חקרנו שימוש אפקטיבי בטכנולוגיה בחינוך מקוון מרחוק בתקופת מגפת הקורונה. הצענו כי מורים נבחנים זה מזה במוטיבציות, או הערכים שלהם, ולפיכך זקוקים לסוגים שונים של תמיכה ארגונית כדי להתמקצע בחינוך מקוון מרחוק. חקרנו את המורים ואת בתי הספר בהם הם עובדים, באופן כמותני ואיכותני.

TCCP_edited.jpg
chief scientist.jpeg

צוות המחקר

FS_OA_4346-Edit.jpg

פרופ' אלה דניאל

חוקרת ראשית

headshot.png

אביטל פלימן

בוגרת לימודי תזה

Arnon-Hershkovitz.jpg

פרופ' ארנון הרשקוביץ

חוקר ראשי

מלכה.jpeg

ד"ר מלכה שחם

בוגרת פוסט דוקטורט 

Yasmin Klein.jpeg

יסמין קליין

מנהלת מחקר

בוגרת לימודי תזה

שירן ברכה.png

שירן ברכה

בוגרת למודי תזה

דוח סופי

Daniel and Hershkovitz Final Report_compressed conv 1.jpeg

פרסומים

Screen Shot 2024-04-01 at 8.55_edited.jpg

Herschkovitz, A., Daniel, E. Klein, Y., & Shacham, M. (2023)

Education and Information Technologies, 28, 12433-12464

bottom of page