top of page
ערכי מורים בתקופת המגפה
אלו מאפיינים אישיים וערכים הניעו מורים ליישם חינוך מקוון באופן אפקטיבי בתקופת מגפת הקורונה? ואלו מאפייני אקלים בית ספר תמכו במאמץ זה?
בפרויקט ערכי מורים בתקופת הקורונה, שיתפנו פעולה עם ד"ר ארנון הרשקוביץ בפרויקט שמומן על ידי לשכת המדען הראשי של משרד החינוך, ועל ידי המרכז להתמודדות עם מגפות של אוניברסיטת תל אביב. חקרנו שימוש אפקטיבי בטכנולוגיה בחינוך מקוון מרחוק בתקופת מגפת הקורונה. הצענו כי מורים נבחנים זה מזה במוטיבציות, או הערכים שלהם, ולפיכך זקוקים לסוגים שונים של תמיכה ארגונית כדי להתמקצע בחינוך מקוון מרחוק. חקרנו את המורים ואת בתי הספר בהם הם עובדים, באופן כמותני ואיכותני.
Herschkovitz, A., Daniel, E. Klein, Y., & Shacham, M. (2023)
Education and Information Technologies, 28, 12433-12464
bottom of page