top of page

ערכי מורים בתקופת המגפה

אלו מאפיינים אישיים וערכים הניעו מורים ליישם חינוך מקוון באופן אפקטיבי בתקופת מגפת הקורונה? ואלו מאפייני אקלים בית ספרי תמכו במאמץ זה?

graphic element
Online Teacher

בפרויקט ערכי מורים בתקופת הקורונה, שיתפנו פעולה עם ד"ר ארנון הרשקוביץ בפרויקט שמומן על ידי לשכת המדען הראשי של משרד החינוך, ועל ידי המרכז להתמודדות עם מגפות של אוניברסיטת תל אביב. חקרנו שימוש אפקטיבי בטכנולוגיה בחינוך מקוון מרחוק בתקופת מגפת הקורונה. הצענו כי מורים נבחנים זה מזה במוטיבציות, או הערכים שלהם, ולפיכך זקוקים לסוגים שונים של תמיכה ארגונית כדי להתמקצע בחינוך מקוון מרחוק. חקרנו את המורים ואת בתי הספר בהם הם עובדים, באופן כמותני ואיכותני.

TAU Logo
logo

צוות המחקר

Prof Ella Daniel

פרופ' אלה דניאל

חוקרת ראשית

Avita F

אביטל פלימן

בוגרת לימודי תזה

Prof Arnon H.

פרופ' ארנון הרשקוביץ

חוקר ראשי

Dr. Malcha S.

ד"ר מלכה שחם

בוגרת פוסט דוקטורט 

Yasmin K.

יסמין קליין

מנהלת מחקר

בוגרת לימודי תזה

Shiran B.

שירן ברכה

בוגרת למודי תזה

דוח סופי

graphic element

פרסומים

Herschkovitz, A., Daniel, E. Klein, Y., & Shacham, M. (2023)

Education and Information Technologies, 28, 12433-12464

© 2023 מאת אוניברסיטת תל אביב. נוצר בגאווה עם Wix.com

bottom of page