top of page

התפתחות ערכים בתקופת בית הספר היסודי

האם לילדים יש ערכים? איך הערכים שלהם משתנים לאורך זמן ולמה? האם הערכים קשורים להתנהגויות פרו- ואנטי- חברתיות?

ראש גדול.png
ISF.jpeg

פרויקט הערכים בתקופת בית הספר היסודי מומן על ידי הקרן הלאומית למדע. בפרויקט אנו חוקרים התפתחות חברתית בגילאי 6-11. ליווינו ילדים בבתי הספר, וראיינו אותם אחת לשנה. שאלנו את הילדים מה חשוב להם בחיים, ומדוע. בחנו את ההתפתחות הקוגניטיבית ואת ההתנהגות החברתית שלהם. אנו מעוניינים להבין את הפרספקטיבה של ילדים אודות הערכים שלהם. אנו רוצות גם לדעת יותר לגבי תהליכים המאפשרים את ההתפתחות החברתית שלהם. האם התפתחות קוגניטיבית, שפתית, או התפתחות קוגניציה-חברתית תורמות לתהליכים אלו? לבסוף, אנו רוצות לדעת אילו מניעים דוחפים אותם לחלוק ולהיות אכפתיים.

צוות המעבדה

FS_OA_4346-Edit.jpg

פרופ' אלה דניאל

חוקרת ראשית

לירז ורד.jpg

לירז ורד

תלמידת תזה

headshot.png

מור מזרחי

בוגרת תזה

received_10216629551081191_edited.jpg

ענת חומסקי

תלמידת דוקטורט

sapir.jpg

ספיר בן דיין

תלמידת תזה

kati.jpg

קטי אבוטביחי

בוגרת תזה

Avital.jpeg

אביטל בן דרור לנקרי

תלמידת דוקטורט

אוריין.jpg

אוריין שלו

תלמידת תזה

chen laufer.jpeg

חן לאופר

בוגרת תזה

WhatsApp Image 2024-04-10 at 11.34.36.jpeg

ספיר שרעבי

תלמידת דוקטורט

Kinneret.jpeg

ד"ר כנרת משגב

בוגרת לימודי דוקטורט

Pic Noam Gerera.JPG

נעם גררה

בוגרת תזה

Children's Race

תמונה מאת בן וויקס ב- Unsplash

פרסומים

Screen Shot 2024-03-27 at 11.40_edited.j

Daniel, E., Misgav, K., & Chomsky, A (2023)

Journal of Personality, Early view.

Screen Shot 2024-03-27 at 11.27_edited.jpg

Daniel, E., Dӧring, A., & Cieciuch, J. (2022)

Journal of Personality, 91(2), 482-496.

Knafo-Noam, A., Benish-Weisman, M., & Daniel, E. (2023)

Current directions in Psychological Science. Early view

Misgav, K., Shachnai, R., Abramson, L, Knafo-Noam, A., & Daniel, E. (2022)

Current directions in Psychological Science. Early view

bottom of page